3 Mart 2012 Cumartesi

Merhaba! (:

Herkese merhaba,
blogumun varoluş amacı tamamen kendimi ve benimle birlikte Dukan dünyasında gezinen arkadaşlarımı motive etmektir. Dukan diyeti ile bir muhabbet sırasında arkadaşımın önerisi ile tanıştım. Hemen denemeliyim deyip ertesi gün atak evresini uygulamaya başladım. 2 Hafta boyunca hiç bozmadan kitaba uygun şekilde devam ettirdim. atak evresinde 3,5 kilo verdim. Diyetin 2. gününden itibaren spor ile desteklemeye başladım. 2 arkadaşımla beraber hem diyeti uyguladık hem de spora gittik. Sonra elimde olmayan sebeplerden ötürü (kendimi kandırıyorum şu an, hepimizin bahanesi bu zaten) diyete ara vermiştim. Çok abartmadan ama diyetin çok dışında beslendim 1 hafta boyunca. Buna rağmen toplamda verdiğim 5.5 kilonun sadece buçuk kısmını geri aldım. Sporu bırakmamış olmak eminim ki en etkili faktördü. Sadece şunu gördüm, verilen kilolar kolay kolay geri alınmıyor.
Şimdi yeniden başlıyorum Dukan Diyetine. En büyük destekçim olan arkadaşım, yaklaşık bir aydır devam ettiriyor diyeti. Ondaki değişimden etkilenmemek mümkün değil. Onun azmi beni de iyice heveslendiriyor. Kendisi hem bölüm arkadaşım hem de komşum, birlikte zaman geçirdiğim insanların "Dukancı" oluşu günlük hayatımda şeytana uyup diyeti bozamama yardımcı oluyor(:
Yine de insan "Dukan Cafeler açıldın artık" demeden edemiyor o ayrı(:
İstediğim kiloya ulaşana kadar başlangıç kilomu paylaşmayacağım ancak gün be gün verdiğim gramları(toplanıp kilo olsunlar biran evvel(:  ) günlük menümle birlikte paylaşacağım.
Hadi bakalım Dukan'cılar hepinize bol kilo vereceğiniz haftalar olsun(:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder