9 Mart 2012 Cuma

6. Gün

Bugün benim için seyir evresi başladı. Aşırı sebze düşkünü olmama rağmen atak evresinde sebze ihtiyacı hissettim. Özellikle de salata.
Şimdi gelelim güzel haberlere(:
1 kilo 200 gram vermiştim 3. gün sabah tartıldığımda, bu sabah tartıldığımda tam 3 kilo 150 gram daha gitmişti.
Sporun da etkisi ile. Uzun zamandır rahat rahat dinlenmekle ve yağlanmakta olan kaşlarım da sıkılaştı ve görüntüde farkedilir bir değişiklik var. Tabi bende de bir motivasyon artışı bi sevimli sevimli sırıtarak gezinme hali ortalarda(:
Kahvaltıda biraz da vaktim olduğundan dukan krep yaptım. (biz onu ekmek niyetine kullanıyoruz.) yanına peynir dilimleyip çok özlediğim domates salatalık ilikisini ekledim. Bir tane de hindi füme. Yanına da çay demledim. 
Tam bir keyif kahvaltısı yaptım. Biraz sindirince çıkıp spora gittim. yine bir saat cardio sonrasında platez yaptım. Öğlen yemeğine dünkü Dukancı arkadaşım geldi. O da sebze gününe geçti bugün. İkimizin de aklında yanı şey vardı. Dünkü tavuğun yanına bir salata ekleyerek yeniden yemek(:
Aynı şekilde tavuğu pişirdik ama bu kez fırın poşedine kırmızı ve yeşil biberleri de şerit şerit kesip ekledik. Hem görüntü olarak muhteşem bir görüntü hem de koku ve tat olarak muhteşem bir yemek oldu. Bir dahaki yapışıma foto çekip koyarım. Suyunu tüketmediğimiz için onu da kedilerim Duman ve Gümüşün kuru mamasına karıştırdım. Onlar da seve seve yediler(:
Yanına da marul, taze soğan ve turptan oluşan çok az yağlı bol limonlu salata yaptık. İkimiz de tavuktan önce salataya atladık..(:
Akşam ders çalışmaya yine bir başka Dukancı arkadaşımın evine gittim. O da seyir evresinde ancak protein gününde. Yine de benim ilk sebze günüm olduğu için kıyamamış yemeği bana göre yapmış. Fırında et pişirmiş ve yanına haslanmış brokoli ve ve kanıbahar yapmış. O yemedi ama ben yedim sebzeleri. Yanında da ayran içtik. 
Yarın sınavımız olduğu için izin verdik kendimize, bugün spora vakit ayrımadık. 


Ayrıca sevgilim de işi yüzünden uzuunca devam ettiremeyecek ve fakat atak evresini hiç bozmadan devam ettirdi ve 6 kilo verdi(:


Seyir evresini devam ettirmenin çeşitli yolları var kitaba göre. Ben hızlı kilo alan kategorisindeyim. Bunun için seyir evresinde 5 gün sebze protein-5 gün protein olarak ilerleyeceğim. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder