9 Mart 2012 Cuma

5. Gün

Benim için atak evresinin son günü!
Sabah merakıma ve heyecanıma yenik düşüp tartılıcaktım.. Hadi dedim bekliyeyim, yarın sabah tartılırım(:
Ama kotlarımdaki bollaşma, daha önce içine giremediğim bir kota tam da olsa girebilmem zayıfladığımı işaret ediyor bana. 
Bu sabah çok oyalandığım için oturup adam gibi kahvaltı etmeye vaktim kalmadı. Pınarın light üçgen peynirlerinden 2 tane attım çantama çıkarken. Kahve içtim, onları yedim. Öğleden önce bi minik light yoğurt yedim. 
Öğlen bir Dukancı arkadaşımla evde fırında tavuk yaptık. 
2 şer parça göğüsü (bi kaç minik parça yağını ayıklayarak), domates rendesi, tuz, karabiber, nane ve pul biber ile ovup fırın poşedine koyduk. İçine adam başı 5er tane olacak şekilde arpacık soğan attık. 
Bence arpacık sağan her et yemeğine mutlaka girmesi gereken bir şey. Özellikle fırında aldığı lezzeti tarif etmek imkansız. 180 derecede yaklaşık 40 dk pişirdik. 
Gerçekten çok lezzetli ve doyurucu bir öğlen yemeği oldu. Benim kan şekerim çok düşmeye başladığı için halsiz hissediyordum. Sprendayı bu evrede çok kullanmak istemediğim için bugüne kadar hiç tatlı bir şey yapmadım ama bugün dayanamayıp öğlen yemeğinde cola zero içtim. 
Öğlen çok sağlam yediğim için akşam da bir kase yoğurda 1,5 yulaf kepeği koydum ve yedim. Sonra da 8 gibi spora çıktım 1 saat cardio ardasından da evde platez yaptım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder