4 Mart 2012 Pazar

1. Gün

En zoru birinci gün diyetlerin derler ya hep, Dukanda öyle değil(:
Sabahı peynirli omlet ve sade filtre kahve ile açtım. Omleti yaparken tavaya iki damla yağ damlatıp bir peçete ile yaydım, sırf yapışmasın diye koydum onu da. 
11 civarı, bir bardak ayran içtim. 
Öğlende dün haşladığım tavukları çıkartıp suyuna bir yumurta ve bir bardak süt ile terbiye yapıp çorba haline getirip onu içtim.
Sonra spor vaktiiii(:
Önce 1,5 saat spor salonuna gittik bir diğer Dukan neferi ile ve sonra plates yaptık(:
Akşam da haşladığım tavuk bagetlerden 2 tane yedim tuz ve karabiber ekip.
Hiç aç veya yorgun hissetmedim şu ana kadar. Yatmadan evvel acıkırsam belki bir bardak süt içerim. 
Zaten çok su içen biriyim gün içerisinde 3 lt ye yakın su içtim, sanırım yatana kadar 1 lt daha içerim(:
Ilk günü sağ sağlim atlattığıma inanıyorum(:


En önemli şeylerden biri evde abur-cubur ya da diyete aykırı herhangi bir şey bulundurmamak sanırım. Mutfağa gittiğinde insan Dukan besinleri hariç bir şey bulamazsa bir bardak su ya da ayran içerek midesini doldurabiliyor(:





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder