3 Mart 2012 Cumartesi

Başlamaya Bir Kala

Bu diyetin sevdiğim yanlarından biri buzdolabını pespembe yapması. Başlama tarihimi 04.03.2012 olarak belirledikten hemen sonra, bugün alışverişe çıktım. Bilumum pembe ürünü aldım(: 
Her bir rafın başında uzun dakikalar geçirip, hem tadını sevdiğim markalardan olan, hem de yağ oranı en düşük ürünleri seçtim. Bunlara ek olarak bir de tavuk baget aldım, şu anda haşlanıyorlar. 
Tek sefer içmelik/yemelik yoğurt ve ayran da aldım. Günlük rutinim yoğun olduğu için ve pek çok öğlen yemeğinde eve gelme olanağım olmadığı için küçük yoğurt ve ayranlar hayat kurtarıyor. 
Yarına hazırlık olsun diye tavukları bugünden haşlıyorum, yarın suyundan çorba yapıp tavukları da öğün olarak tüketmeyi düşünüyorum. 
Bir de hem günlük yulaf kepeği ihtiyacını karşılaması açısından hem de hafta içi dışarıdayken rahatlık olsun diye, peynirli krakerler yapmayı planlıyorum. Yaptığımda onları da paylaşırım(:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder