6 Mart 2012 Salı

3. Gün

Güne güzel başladım! Tam 1 kilo 200 gram gitmiş!!(:
Kahvaltıda lorlu omlet ve sade filtre kahve hazırladım kendime. 
Gün içinde atıştırmak için peynirli kraker (http://dukandiyetim.blogspot.com/2012/02/peynirli-kraker_16.html) hazırlamıştım. Sadece susam ve nane kullanmadım, mısır nişastası yerine de yulaf kepeği kullandım aynı ölçüde. 
Öğlen ızgara et yedik 3 Dukan neferi beraber, yanında da yoğurt.
Sonrasında spor saattiii(:
2 saat kadar kaldık spor salonunda, güne mutlu başlayan tek ben değildim(: 
Spor sonrası içtiğimiz kahve çok tıkadı beni, akşam yemeği olarak da 2 gün evvel yaptığım çorbadan içtim. Yatmadan bir bardak ayran ya da süt içmeyi düşünüyorum(:
Bu arada pazartesi günü sevgilim de başladı Dukana, giderek artıyor sayımız sanırım(:
Kendisi bu sabah 2 kilo vermişti.. Ahh benim de bünyem onun kadar hızlı olsaydı yakmak konusunda ne olurdu sanki?(:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder